Winst tegen Engelbert

2 april 13:45  In de strijd tegen degradatie hebben we op eigen veld op Tweede Paasdag punten gepakt tegen de nummer laatst, Engelbert. En dus wordt de wedstrijd tegen Westerwolde aanstaande zaterdagavond extra spannend.meer »

261x gelezen

Dagboek van een Goddelijke Kanarie: Vrolijk plazen!

14 maart 11:45  Het is alweer een tijdje geleden dat Erik Rouppé iets van zich liet horen omtrent De Goddelijke Kanaries, maar daar is nu gelukkig een einde aan gekomen. Beetje een gefrustreerd episteltje deze keer. Gelukkig is het gauw Pasen.meer »

523x gelezen

Met 3-0 onderuit in Vinkhuizen

12 februari 14:30  Hadden we thuis bijna een punt gehaald tegen de Groninger Boys op 1 oktober jl., afgelopen zondag gingen we met 3-0 onderuit in Vinkhuizen. Enigszins geflatteerd, maar we stonden weer met lege handen. Mede doordat we niet wisten te scoren. meer »