Onbenutte kansen leiden ons naar nederlaag

28 november 2023 7:30

De mannen van Jordin Louwes stonden iets anders opgesteld en dat leek zijn vruchten af te werpen tegen EHS’85. Het eerste kwartier domineerde V.V. Veelerveen het spel en kregen ze legio kansen op de 1-0. Maar die bleef uit. Het werd uiteindelijk 1-2.

We kwamen niet op voorsprong, terwijl dat wel had gemoeten. Daarentegen scoorde EHS ’85 wel in de 30ste minuut. Gelukkig kon Vester Spackman vlak voor de rust de stand weer gelijk trekken. De thee smaakte prima dus en met opgeheven hoofd konden we aan de tweede helft beginnen.

We hadden één doel: de overwinning over de streep trekken. Net als in de eerste helft kwamen er nu ook voldoende kansen om te scoren, maar weer wisten we het net niet te raken. Uit het niets, net toen onze organisatie even niet goed stond, deed EHS ’85 dat voor de tweede keer wel en bepaalde de einstand op 1-2.

Gezien de gehele 90 minuten hadden we niet hoeven verliezen. Bij vlagen lieten we wel degelijk goed voetbal zien, hetgeen vertrouwen geeft voor de aankomende wedstrijden.

Reinier Edens maakte een fotoverslag van de wedstrijd.